HATISK del 2

jag följer lisas uppmaning och här kommer min lista med (vad jag anser) VÄRLDENS SÄMSTA skådespelare och serier.

jag börjar med min 4:e plats:
4. SEINFELD: VÄRLDENS SÄMSTA SERIE! Jag menar hallå, den gick i typ TIO år men vem fan tittade på den egentligen? Jag blir alldeles hysterisk när jag slår på teven där vid elva-tolv-tiden på kvällen och förväntar mig någon skön serie att sova till. OCH VAD MÖTS MAN AV? tack gode gud att den serien äntligen tog slut!


3. ELLEN DEGENERES: först och främst var hennes medverkan i en ASDÅLIG serier på nittiotalet bara patetisk. men VARFÖR har kvinnan fått en egen tv-show. JAG STÅR INTE UT!


hon tar KÅL på mig

2. PENELOPE CRUZ: den här reklamen förklarar allt:

1. ROSIE PEREZ: i filmen white men can't jump! hon är en riktigt skrikig och dryg jävel. fy fan! jag skulle typ hellre ha MENS ett år i sträck än att tvingas se den där jävla filmen igen. hon är en plåga med världens mest irriterande röst!!!! fuck you ghetto-latino!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GLOSSY GLOSSY!!! jag hatar också det fittnyllet

2009-01-15 @ 23:07:51

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0