hatisk

ibland är jag ganska hatisk, eller ganska ofta händer det väl

MEN finns det någon jag (och gullemorfar!!) hatar mer än någon annan så är det fan ERNST KIRCHSTEIGER, alltså visst han är säkert jätte SNEL och gör god mat osv osv, men guuud vad dryg han är. för att jävlas med morfar (som troligtvis hatar ernst mer än vad jag gör) så har jag varje jul 3 år i rad gett honom en julklapp som har med ernst att göra. bla har han fått en tändsticksask som jag gjorde själv. den där rackarns tändsticksasken ville han helst använda som en enda stor tändsticka att elda upp på en gång.



Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.
Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra.
Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.


TVÅA i min hatlista kommer everybody loves raymond-raymond. vet inte varför men jag bara HATAR det programmet! raymond och alla andra nunnor driver mig fan vansinne. tror jag spydde när jag såg det nån gång så jag förknippar programmet med spya omedvetet



det finns SÄKERLIGEN fler men ernst och ray får duga för ikväll

emma, vilka är dina drygaste tv-rövar?

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0