svordomar ÄR OKEJ

när jag var i tärna förra vintern på utbildning med en massa rävar så skulle vi ge varandra positiv och negativ kritik. idag rotade jag bland massa gammgrejer och VIPS fanns mitt fina självporträtt där med kommentarer från alla kadaver.

PLUS: glad, positiv, ändå uppstyrarn, dvs styr upp! ändå rolig, alltid glad, väldigt glad, sjukt glad, trevlig + glad, fantasifull, sjukt jävla skön!

MINUS: gottegris (hur fan kan det vara något negativt??), pratar mycket (nån måste ju prata?), hettar lätt (ibland blir det så ja), svär mycket (...)

meningen med detta inlägg var att visa hur GRYM man kan vara trots att man pratar för mycket och svär för ofta.
DET HAR NÄMNLIGEN kommit klagomål på att jag och emma svär för mycket i bloggen (dvs från dig olof rydvall präktnisse), men det ändrar vi INTE på eftersom denna blogg inte är nån jävla FÖRSKÖNAD prinsessblogg. plus att det är insidan som räknas dummisar

och passa dig rydvall för att kommentera våra ordval, du vet vad som händer med klagomål. nyligen blev jag uppläxad av en DRYGA TVÅA på skolan. helt från ingenstans!!
jag sitter och kämpar på med ett skolarbete men råkar hetta.. "MEN jävla skit hermenuetiskfttta ÅHHHH!!!!" den fula tvåan mumlar.. "svär inte så förbannat....." och bara sitter och glor ned i sin 7000 sidors bok!! HAHAH VAD är det för fel på honom???? låt mig va

fast han var väl jävligt frän ändå som vågade säga något. inte ens mamma lisa eller pappa emma vågar läxa upp sina döttrar när de svär för mycket. för att stoltsera lite så kan jag berätta att våra föräldrar snarare LÄR sig användbara ord av oss, som tex hora och slyna.
såhär kan en konversation se ut när jag kommer till familjen adolfsson för att hälsa på emma:
"hej bög"
"hej slyna! horan är på övervåningen"


det var väl allt för mig ikväll, PUSS!!!!


se här!! GLADA MÄNNISKOR

Kommentarer
Postat av: evelina

ja, vi har en alldeles underbar familj. normal också. speciellt stefan.

2009-01-20 @ 22:24:07
URL: http://sambomedvictor.blogg.se/
Postat av: Brännland @ apberget

Ni borde verkligen tänka på språket...

PS. Call me, 0768177906 puss

2009-01-22 @ 19:50:37

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0