KUKSLAGET

alltså att jag är serienörd vet jag ju redan, men VAD FAN HÄNDER NU? på senaste har jag gått och blivit en riktig superslave till alla underhållningsprogram som möjligen går att se på. har kommit in i nån jävla medelålderskris i förtid tror jag. men det är ju så förbannat roligt, att se på lets dance och körslaget med doodles och cola i min famn GAH

MEN TILL SAKEN just nu är jag så jävla LEEEE bara! har ju skänkt mitt hjärta till fula, långhåriga men FAAAN-TASTISKA robert wells i körslaget, han är ju så jävla rockäännroooll ju! men ikväll skenar ju röstningen totalt också ÅKER HAN UT??
alltså ärligt FÖRLÅT, inget illa menat MEN KAN INTE BARA BÖGMAGNUS-CARLSSON ÅKA UT ISTÄLLET???? åh vad han är dryg

härmed slutade iaf min slaveperiod till underhållningsprogram, FI FAN I FITTAN



jag HATAR dig, fattar du det???

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0