like sand through the hourglass - so are the days of our lives

alltså jag säääger då det.. vilket JÄVLA liv man lever när man är sjuk! nu har jag legat här hemma i mongomånga dagar och bara förflyttat mig mellan soffan och sängen. har verkligen bara MATAT tvprogram tills jag storknat. och HELVETE så dåliga program det går på tv egentligen, speciellt på förmiddagen. tv-shop?? glamour? idag såg jag tillochmed på oprah, typ "världens minsta hundar". det är vid sånna tillfällen som ET finally phones home och man kommer ur sitt jävla koma och inser hur DUM i huvudet man egentligen är. ba "vaad i hela helvetet? nu har jag suttit och glott på den här skiten i flera timmar utan att inse att det suuuger" *BOOOM* (man ger sig själv en saftig käftsmäll och läxar upp sig själv genom att skrika VADFAN SEEER DU PÅ EGENTLIGEN DIN DUMMA HORA?!!) sen var nöjet över

det enda som man verkligen njuter av att se på när man är sjuk är våra bästa år (som föriövringt har funnits i snart FEMTIO ÅR!!! dessutom min och emmas favorit-cp-serie) det är en sån serie som man kan se en gång i halvåret och ändå hänga med i. och man blir alltid så jävla faschinerad över handlingen. MEN VA!!!! HAR JOHN BLACK BLIVIT KNARKARE?? HAR SAMI OCH LUCAS GJORT SLUT, igen? VARFÖR DUMPAR ALDRIG BELLE PHILIP OCH BLIR TILLSAMMANS MED SHAWN ISTÄLLET??? åhh, intriger <3
sen är ju skådespelarna så jävla kassa att jag blir alldeles varm i hjärtat, speciellt när dom pratar högt för sig själv, helt jävla otroligt. det roligaste av allt är att dom byter ut skådespelarna som andra byter fucking trosor. emma HÖR OCH HÄPNA, jag kollade imdb och philip har spelats av FEM STYCKEN OLIKA KILLAR hahahah och ett tillägg av emma "den 20:e januari 2009 visar TV3 det 10.000:e avsnittet av Days of our Lives som har producerats!"


philip 3, philip 4, philip 5 (philip 1 & 2 var tillochmed vi för små för att minnas)

nu efter middagen har jag sett på lite "doctors". INTE spännande.. dom berättade om röv-beer bongs. vem FAN gör sånt? typ bara människor som hänger på exet.nu, riktiga stolpskott med andra ord

nu ÄNTLIGEN börjar det likna något på tv.. how jag träffade er musha!!

Kommentarer
Postat av: ems

philiph 5 är så jävla het att jag bara vill ÄTA UPP honom!!!!!

2009-01-22 @ 20:28:49
Postat av: lissi

MEN SNÄLLA EMMA säg att du menar philip 4???

2009-01-22 @ 20:54:06
Postat av: ems

jag menade philip 4!!!!!!!!

2009-01-23 @ 10:11:47

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0