LÖRDAY

imorse slet jag min förslappade röv ur sängen onormalt tidigt, inte ens kul. drog ut till backen för att ha skidskola.
hahaha fast det är jävligt värt det ändå, mina och filips kidz är rena rama dönickarna. 5 stycken femåriga killar som aldrig stått på skidor, vilket skäämt! dom är ju sjukt roliga men ibland har man bara lust att ta fram en bazooka och AVFYRA i nacken på allihopa. en unge har dessutom storhetsvansinne.. "jag vill åka en större backe!!! får jag åka hiss nu?? (dvs lift) jag vill hoppa i hoppen och göra trick!! " men NEJ korkade unge du kan ju inte ens ploga fattar du det? du har typ dyslexi när du tänker! sen en unge är verkligen värsta ET-ungen, helt i sin egen värld..

jag - hörrni, är det någon som fryser eller behöver kissa kanske?
ungen - jaag... (räcker upp handen)
jag - var fryser du då?
ungen - .......
jag - hallå var fryser du?
ungen - ......
jag - VAAAR fryser du?
ungen - ......
jag - nämen okej då fortsätter vi

fem minuter senare
ungen - du, jag fryser nog lite överallt..

BA JAHA MEN NU ÄR DET FÖRSENT FATTAR DU DET!!!!!!!!!!

ibland blir man verkligen grinig för minsta lilla och det bevisade brännland förra året, han stod och pratade med några föräldrar också fick han inte i pjäxan i bindningen och hettade till, skrek FITTA i facet på dom vuxna, snygg
anneli tror jag också är jävligt less på sin grupp i år, en unge kallade nämnligen henne för STEFAN idag, ba va?
men ähh, nu låter det som att vi är skidlärarhitlers allihopa men vi är egentligen snälla och det är jävligt kul med småbarn trots att dom snorar och håller på

hursomhaver - dagens OUTFITTA kommer här

skifashion bor här

Kommentarer
Postat av: stefan

hahaha imorgon tar jag med geväret! känns ändå som att olle har det värst, det är tugnt när ungarna är bättre än ledaren...

2009-01-24 @ 13:45:25
Postat av: emilie

hahaha, åh vad roliga ni är!!!!!!!!!!!

men tur att ni inte behöver ha gustav, han är nog ett hopplöst fall

2009-01-24 @ 15:18:35
Postat av: ems

jag skrattar ihjäl mig, barn är cp. hade någon kalalt mig stefan hade jag fan puttat honom ner för hela backen och hoppats att han bröt allt

2009-01-24 @ 16:38:48
Postat av: Anonyyma barnet

Sjukt rolig blogg. Keep on rocking

2009-01-24 @ 19:43:11
Postat av: Johanna

fan va ni är snygga!



wööööö.. jag vill också va med på skidskola, jag skulle lätt va bäst i gruppen! Jag kan ploga! Ha ha ha ha ! Annat vore pinsamt!

2009-01-24 @ 23:13:19
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0