love you

ibland gillar jag min pojkvän väldigt mycket, ibland lite mindre. ett exempel på lite mindre var alldeles nyss när han just druckit öl och sen bestämde sig för att RAPA i mitt ansikte. fy fan säger jag bara, hade typ kunna rövknulla honom med en kavel! okej, det var lite hårt kanske (haha ordvits), men det kändes inte så romantiskt. och jag kräver romans! vad annars är han till för liksom?

ibland är faktiskt jag ganska rolig, typ som när felix tror att vi sitter och posar för kameran, men han har ingen aning om mitt "practical joke" som är på G. han blir så ägd, så smiskad att det nästan är synd om honom!!!!! se och njut mina kära vänner

ps. så ser jag ut som en fucking KANIN på stillbilden, men jag bju. och det han säger i slutet är "men du är ju dum i huvudet", jag tycker att det av ASkul

Kommentarer
Postat av: den snyggare av de två

Jävla kaninjävel...

2009-01-30 @ 18:23:49

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0