min helg

FREDAG
jag var sjuk och jävlig och stannade hemma från skolan. emma slutade tidigt och kom hem och tog hand om mig. vi fikade, åt doodles och såg på serier. min familj ditchade mig till middagen så jag följde med till emma and the adolfssons (min andra familj dvs) och åt kyckling!
vi såg på lets dance och såg blondinbella cha-chahchcCHA. sen kom felix och vi hade styrketävling



LÖRDAG
jag jobbade i backen med niklas. var asproppat i backen, typ en FOLKBOMB hade exploderat? jobbigt



på kvällen vankades tjejkväll med middag och supsup hos emma. FYFAN vad god mat alla hade styrt upp. alla åt ihjäl sig osv. vi sjöng singstar och gick lös lite, åt ost och kex. FAAAN-TASTISKT



singstar yäää jag försökte göra så att hanna skulle förlora genom att jucka på henne

mmmm

 

våra BLOGG-POSER

SÖNDAG
idag vaknade jag klockan 3. så går det när man sover som en jävla döing
nu ska jag och mamma iväg och träna, för första gången på 56 år. ska bli kuligt, NAT

såhär söt är jag idag:


hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0