ooooo döden

idag har jag svettats mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv, typ! på idrotten hade vi nämligen spinning, och inte nog med att jag svettades som en jävla gris så höll min röv fullkomligen på att ta död på mig. när jag klev av cyklen höll jag fullkomligen på att stupa!!!!! "nu stupar kungen" blev fan verklighet!  fy i fittan alltså jag ska aldrig träna igen, kommer fan aldrig att ta mig ur sängen imorgon. och egentligen hade jag och dr.svedberg tänkt att simma efter spinningen, men plötsligt fungerade våra hjärnor som dom skulle och vi bestämde oss för att bada och basta istället - sweeeeet.

nu ska jag ta en power-nap, det är det bästa jag vet. det går inte att beskriva hur jävla skönt det är att sova, speciellt på eftermiddagen och inte på kvällen, hehehe!


såhär hade det kunnat se ut om någon hade tagit kort idag på vår lektion! fniss

Kommentarer
Postat av: lissi

alla på bilden var så jävla fula

2009-01-29 @ 17:07:10

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0