STAN

jag och emma är ena riktiga JÄVLAR på att gå på stan. vi bränner pengar - och det är ju kul, ja jo. meeen det roligaste är gå-på-stan-tvångstanken som har vuxit fram på senaste tiden! tvångstanken går ut på att om någon av oss ser ett par  groteskt jävla högklackade skor - så MÅSTE jag prova dom och se hur roligt lång jag blir. det blir nästan som en sjuk längdtävling där jag såklart alltid koras till vinnare!! vi skrattar så gott varje gång eftersom emma är en normallång, söt kvinna medan jag ba vääxer och blir till ett jävla MONSTER, ett vidunder! jag är ju redan större än emma utan klackar men när jag provar alla hemska skor ser jag fan ut som hennes morsa från nån grotta.

  
här ser jag inte såå baota ut ändå, men baota var jag! fula mongoskor provade jag också


här provar jag ett par omtalade jävla monsterklackar, 13 cm från zara i estocolmo. blev ju typ 193 lång, KATCHING
det är lite svårt att fatta hur stor jag egentligen blev. men jag kände mig iaf som en jätte. alla shoppinghoror blev till små livrädda knuttar som skuttade omkring bara glodde på mig (titta bara midgetwoman bakom mig? hon försvinner ju ned i jorden snart)


om jag känner mig som en jätte i högklackat, fatta då hur den där cola-kinesen känner sig??
yao ming är en riktig monsterjätte 2,26 lång AMAZING YÄ

men alltså godnatt, frågan är ju vad i helvete jag gör uppe nu? och skriver ett blogginlägg?? jag som egentligen bara snackar skit om bloggare.. hAAAAha hej!

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0