peaceday (fredag)

dagen började med att maja fyllde år (hon fyllde dock år hela dagen men vafan mest imorse) vi åkte till skolan, hade en lektion och sen jävlar var det helg. jag emma emilie och anna tog bilen ned till stan för lunch på max - FRISCO *nooooothing compares.. nothing compares 2 U* åt även där i måndags, phat with nice. nämnde jag också att jag åt kebabtallrik på söndagen, och pizza på tisdagen. ännu mer phat with nice!! dock har jag och emma tränat som djur i veckan - TVÅ gånger vilket betyder att vi kan äta skräpmat varenda dag i flera månader utan att give a shit. fuck vad swenglish i startade to prat. yäähhh

åhhhh så förbannat gott med frisco

hursomhelst, vi härjade runt på stan litegrannaaa, shoppade massa tjafs osv. hahhahahah men det BÄSTA med hela stan-dagen var när vi hittade dessa fruktansvärt jävla sinnesfult äckliga skorna på DNA. SKRATTAR ihjäl mig. den första bilden jag fick i huvudet när jag såg dom var "spicegirls-hora" och ni kanske förstår att jag fick lov att prova dom, för att fullfölja våran sko-tvångstanke FI FAN

enorm spicegirlshora, klacken är typ 329 cm hög, helt jävla otroligt. lätt dom fulaste och högsta av alla jag provat. jag och emser skrattade i minst en timme åt detta SKÄMT. wee man tyckte inte att det var rättvist


provade lite mer roliga skor. värsta modebloggen det här är, CRAVINGSSSSS gahhh you like?


emma provade löshår och blev rysshora hahahhahahah

efter stan drog vi hem. då vare städning eftersom mamma skulle ha FeZt med jobbarkompisarna hemma hos oss? dvs jag bestämde mig för att snart fly fältet. men innan dess skulle jag (slaven) även ordna med musik och singstar. hann inte ens dra i mig nån middag så var klockan halv 8 och time for some INNEBANDY. jag emma flexan och anton, vilken jävla huliganliga. köpte chips choklad och cola för att maximera upplevelsen liksom. matchen brännland vs peter var inte en vacker syn och slutade oavgjort, jävligt drygt tycker jag. fick inte ens se lite slaggis även om testosteronet flödade
när vi gick hem så såg vi brännlands tränare komma ut från sega råttan med 3 kilo godis i näven, stackarn

efter matchen drog då alla hem till anton och såg transformers, jävla mongofilm. det häftigaste var familjen svedmarks jävla MONSTERKYL som jag aldrig tidigare upptäckt. man kan automatiskt få is i ett glas. sen på ett annat ställde kom det ut KOLSYRAT vatten? helt sjukt hightech

på vägen hem sisådär efter klockan 12 så mötte vi först HELT SERIÖST två bäbisar helt lösa på vägen, sjukt konstigt
under vägen hem började vi fundera på vad fan man skulle gjort om typ en björn skulle hoppa fram från en snödriva mitt framför en. sen stannar vi till för att säga byebye och skiljas åt när felix ba skriker. då springer det en HJORTJÄVEL rätt över vägen ungefär 200 m ifrån oss! hahahahah helt jävla otroligt. och vad fan gör bambis morsa mitt inne i CENTRALA vännäs? gå hem

tja bambis morsa

nu ska jag sova för imorgon ska jag upp halv 8 och bege mig på skidskola, fi fan jag börjar lipa snor

Kommentarer
Postat av: emilie

hahahahahahahahahahah! åh vad roliga ni är!

bambis jävla morsa!!!!

2009-01-31 @ 09:57:06

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0