SÅ JÄVLA VIDRIGT

Vi brukar ofta prata om saker som är så jävla äckliga, typ som att kapa av hälsenan eller köra in en pianosträng i ögat. Förra veckan läste jag i tidningen om en kille i fängelset som åt upp sitt eget öga! Fruktansvärt jävla vidrigt.

MEN NU!!!!!!!1!!!! Emilie har skickat en bild till mig och jag jag varnar känsliga läsare för det är så jävla äckligt. HÅLL I HATTEN för här kommer dom.


en vanlig snorunge med några sår på näsan, men hur gick det till undrar ni nu? SE BILD 2


SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!!!!! han har kört upp en GAFFEL I NÄSAN!!!! fy fan jag ska aldrig föda barn! SNORUNGE!!!

HAHA, vad roligt det skulle se ut när såret inte läkt och ungen ska snyta sig (för ungar är alltid snoriga). kommer ut snor från typ TIO hål! HAHA

Kommentarer
Postat av: emilie

AHAHHAHAHAHHA kommer ut snor från tio HÅL!!!!

TOKISSSSSSSSSS

2009-01-21 @ 09:33:28
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAH! Jag döööööööööööööör så kul!!

2009-01-23 @ 16:44:48
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0