SICKASTE DRÖMMEN

Drömde fan den sjukaste drömmen på länge, jag hade två snorungar (tjejer) som var typ bara några dagar gamla. Kommer egentligen inte ihåg om det var riktiga bebisar eller om det var sådanadär sjuka jävla dockor som kvinnor i USA har för att dom är helt jävla fucked up. I alla fall så låg mina barn/dockor på sängen och jag skulle berätta för min moster vad dom hette, självklart hade jag världens bästa fantasi och sa att dom hette josefin (efter mig själv, storhetsvansinne) och LANNI-HANNA-ISABELL. bha va, vad fan hände där? först och främst fick barnet ett trippelnamn, sedan efter min kära vän och semesterfirare Lanni. 

undra hur barnen skulle se ut lixom, en blandning av mig, felix och lanni.

ps. så skrev hanna ett sms innan hon for att hon "uppskattade mig som vän och ville bara säga att jag är omtyckt", typ. skrattade fan ihjäl mig och svarade med "har du tänkt att dö i thailand?". för det lät som ett riktigt jävla avskeds-sms. men nä hon hade inte tänkt att dö, tur det. hahahahhahah ska börja skicka sådana sms varje gång jag ska övningsköra, för jag lär ju fan antingen döda mig själv, min pappa, min körskolelärare eller den som sitter i en bil samtidigt som jag kör. fitta maria jag är nervös.



 
bebisen såg typ ut som bild 1, hade den sett ut som bild 2 hade jag tagit självmord. teep

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju störd

2009-01-26 @ 17:38:22
Postat av: ems

MEN DU KAN VARA STÖRD!!!!!

2009-01-26 @ 20:51:54

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0