skadad

Denna dag har spenderats, som många andra dagar framför mina älskade serier. Jag och lisa har någon form av serie-skada som till en början bara var väldigt mild men har resulterat i ett starkt begär. Vi är helt besatta av serier och för varje lov så tror jag att vi alltid lyckas hitta en ny serie att följa. Det är inte så att vi någonsin priortierar bort våra serier före låt oss säga skolarbete utan serier kommer alltid först. Våra värsta bråk handlar oftast om att någon av oss råkat avslöja någonting ur en serie som den andre inte hunnit se än, eller om den ene tjuvsett avsnitt utan den andre när man "lovat" att se tillsammans. DOCK ser vi inte alltid alla serier tillsammans och det finns serier som bara en av oss er också.

SÅ, för att förtydliga så tänker jag skriva ner alla serier vi följer (lisa, fyll på med dom jag har glömt)
- Grey's Anatomy
- Private Practice
- Privileged
- Gossip Girl
- How I Met Your Mother
- 90210
- Fringe
- Lost
- Scrubs
- Kyle XY
- The Secret Life Of The American Teenager
- Desperate Housewives
- One Tree Hill
- Dexter
- Lipstick Jungle
- The Hills
- The City
- Sex And The City
- Heroes
osv.

(emma, nu har jag fyllt på) och observera att denna lista BARA är över de serier som vi FÖLJER slaviskt, och inte småserier som vi "gillar och ser på tv ibland" (för då skulle listan tyvärr bli lika lång som yao ming)


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0