tillägnat mina kusiner

ojoj vi börjar få fler och fler läsare till denna FANTASTISKA blogg, dock vågar ingen kommentera och det är ju RÖVIGT. det är snarare så att jag och emma kommenterar våra egna inlägg och för nån jävla konversation i kommentarfälten. men vafan vi är ju värsta bloggbäbisarna egentligen, helt nyfödda. för inte fick väl blondinbella eller kenza 1000 kommentarer av snoriga tonårsbrudar på sina första blogginlägg? NÄ juste, och vi ska inte vara sämre, denna blogg ska RISE AND SHINE och nån dag ska vi också stå där och skaka rumpa inför tony irwing

men hursomhelst!! jag vart så glad när jag såg att min dumma kusin hade hittat till bloggen och KOMMENTERAT, för inte hör man mycket från räven inte! det är nämnligen så att jag har en tendens att skrämma iväg mina kusiner (?) johanna dumpade mig och for till USA som au pair och michelle tog första bästa flyg till rumänien för att bli läkare. vad har jag för jävla släkt egentligen?

här träffar johanna en apa

johanna är en riktig kvinna hon. när vi var små och vi var och hälsade på i piteå så brukade hon vara en riktig rövkusin, bara för att hon var äldre hade hon såklart makten. en sommarkväll under piteå dansar och ler (när jag kanske var 4-5 år och johanna kanske 7-8) så bestämde vi oss för att gå hemifrån och ut och leka. våra föräldrar förbjöd oss såklart att gå långt hemifrån eftersom det var så jävla mycket fyllskallar som härjade. men johanna i lönneberga skulle såklart dra med mig till en lekpark några kvarter bort. vi började gå och efter ett tag så blev jag RÄDD, jag ville HEEEM TILL MAMMMAaaaa och jag började lipa som en rikti bäbisunge. johanna VÄGRADE gå hem, hon skulle FAN GUNGA! "du följer antingen med mig till lekparken annars får du GÅ HEM SJÄLV, för jag ska då dit!!" men inte fan hittade väl jag hem igen inte, jag var ju i en helt ny värld och klockan var ju läggdags. så jag fick lov att följa med såklart, jag kräktes inombords för att jag var så ledsen och rädd. men hitler showed me NO MERCY. efter att vi varit borta i flera timmar blev våra föräldrar jävligt oroliga och kvällen slutade med att alla vuxna PATRULLERADE efter oss på piteås gator. dom trodde lätt att vi hade blivit kidnappade av typ tomas ledin som uppträtt under kvällen. ja ungefär sådär höll johanna på under sin uppväxt, ba bossade med lilla jag. en gång pruttade hon mig i facet också
nu har johanna slutat bossa med mig och är istället i new jersey och lever loppan och bossar med tre småkillar istället, dom verkar fett roliga, men en unges tänder ser ut ungefär såhär:

(snygg)

michelle min andra kusin går ju faktiskt på en skola med både läkare och tandläkare så där får man fan inte se ut som en sandlåda i käften, men istället händer det sjuka grejer där som kompensation. en kille ramlade ned genom en brunn när dom var ute på stan (typiskt en tecknad tv-serie) och en tjej blev bortrövad i en taxi och knivskuren. sen har hon en egen döing att skära i på skolan. värsta meredith grey hon är.
men hursomhelst, vilken jävla uppväxt jag har haft.. för michelle var hon OCKSÅ en riktig boss när vi var små. en gång pysslade vi och skulle göra ett häfte med dikter och bilder, som vi sedan skulle ge bort till morfar. eftersom morfar är båtgalen så skulle vi göra något personligt - först skrev michelle typ "den som inte använder flytväst är dum i huvudet" också gjorde vi en teckning med två män som satt i en båt ute på havet. en av killarna hade flytväst och såg fantastiskt lycklig ut, och den andra mannen var utan flytväst, var ett skelett med urgröpta ögon och var helvetes ful. ovanför den glada mannen skrev hon dit sin pappas namn HASSE, och ovanför den döda mannen skrev hon dit min pappas namn ANDERS. då började jag grina, min pappa var väl inte död heller!! istället för att trösta lilla lisa som hysteriskt hyperventilerade av sorg så förklarade hon att "jamen min pappa är ju smart och din är korkad så därför MÅSTE han dö.."

en paranoid apa

jaa vad säger man.. dessa historier är kanske förklaringen till varför jag blev så cp som jag blev? jag har verkligen lärt mig från THE MASTERS of evil. jag blev till en djävul, tex så hotade jag min fyra år yngre syster att döda henne med tapetserkniven och en gång matade jag henne med barbiemat så hon höll på att kvävas

men tack kusiner, ni har lärt mig allt jag kan

Kommentarer
Postat av: arg läsare

vad fan

2009-01-23 @ 19:49:59
Postat av: ems

jag skrattar ihjäl mig, speciellt åt att johanna fes dig i ansiktet

2009-01-23 @ 23:59:52
Postat av: Johanna

hahahahahahaha

alltså lisa jag skrattar så att jag jävlat stor grinar!!!

du är så förbannat rolig!! jag hade nästan glömt bort den dära händelsen med den lilla utflykten!



Kommer du ihåg när du fastnade naken mellan badkaret och väggen? Det gör jag! ;)



Hahahaha! Angående fisarna får du skylla på din äldsta kusin, han lärde mig det :D

Hahaha, åh Älskade kusin!!

2009-01-24 @ 00:09:41
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Johanna

haaha, det var när vi bodde i lägenheten. Vi var inte så gamla, du skrek och jag gapskrattade åt dig =)

Haaha =)

2009-01-24 @ 00:40:36
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0