TOKIG

Idag på friskvården gjorde vi ännu ett test, denna gång för att se om vi var utbrända. Jag satt med Dr. Svedberg och hon ställde diagnosen att jag är definitivt är cp, men kanske inte utbränd. Hur som haver fanns det en fråga som löd (någonting i stil med) "känner du att du kan föra en inre dialog" och typ "känner du ibland att dina tankar inte hänger med", och då fick jag fan lov att sätta en femma på mig själv (femman var högst för dom som är lika cp som jag). Jag måste erkänna att jag är fruktansvärt jävla BORTA ibland, svävar typ in en annan galax och slutar lyssna på den som pratar + att jag har världens sämsta närminne.

Jag ska ge er ett exempel på hur cp jag är, här om dagen satt jag och felix och tittade på bygglov på fyran, i det avsnittet var det en jävla grävskopa i någon familjs trädgård och felix kläckte ur sig "åh, dom kanske bygger en pool", och jag svarar "ja, jag hoppas det!" VARFÖR HOPPADES JAG DET? inte bryr väl jag mig om någon överklassfamilj i Stockholm får en POOL på baksidan, men för just det tillfället ländes det som rätt sak att säga. Felix skrattade länge åt mig, för att jag är så cp. ÄVEN i julas gjorde jag bort mig två gånger för lisa, första gången frågade hon om jag hade fått en parfym i en viss flaska, jag sa att jag inte hade fått det. men när jag kom hem SE PÅ FAN det VAR ju samma flaska som lisa pratade om, jag skämdes. Sen en vecka sneare frågade hon mig om jag fått SATC-boxen i en skolåda, jag svarade nej men svaret var så klart ja. lisa skrattar säkert fortfarande åt mig.

Lisa däremot är en jävel på att komma ihåg allt från namnen på alla hon spelat fotboll mot för typ 150 år sedan och typ vilka kläder hon hade på sig julen 2001. vi kompenserar varandra, typ. för jag är ju bra på......... fortsättning följer

             
alkohol gör mig smart     jag och dr.svedberg. hoppas hon kan bota mig

Kommentarer
Postat av: lissi

hahha du har fan helt seriöst dyslexi när du tänker, puss från mig

2009-01-21 @ 17:25:31
Postat av: busik

jag tycker att du är snygg, hihihi

2009-01-21 @ 18:26:41

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0