eyecandy

det kommer bli en bra kväll det här! ska underhålla mig med att se på serier! bla gossip girl
det är ju helt jävla otroligt vilken SUPERTRIO dom lyckats haffa till den serien - chuck, nate och dan. jag blir HELT frikkin knäsvag när jag ser dom. etta kommer chuck för han är en riktig sexig badboy (vilket vi tjejer har en tendens att falla liiite extra hårt för) tvåa i supertrion kommer nate eftersom han helt enkelt är så groovt smashing! och trea kommer dan för hans nuna är inte dålig nånstans heller. eller nä fan, dom hamnar på en delad tvåa för jag kan inte ens make up my mind, hjärnan kan inte tänka. (sen utöver supertrion finns ju även pappa rufus, dvs gammköttet av RANG) god bless gossip girl

men iaf, jag tänkte på en sak! alla i den serien är ju så JÄVLA snygga. tänk vad dålig serien skulle vara om typ.. clintan skulle spela rufus, och carlton banks från fresh prince skulle spela chuck...  vilken jävla skitserie det skulle vara. halva nöjet är ju utan tvekan ögongodiset


gift er med mig


ja, jag är också ledsen carlton..

Kommentarer
Postat av: Tom Dolder

Carlton Banks är snygg och bra på att sjunga. Okej?

2009-01-20 @ 22:53:21

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0