kvällens underhållning

hahahahhahahahahhahahhahaha jag fullkomligen gråter av skratt
min lillasyster stina (det omtalade hamsterfreaket) har uppenbarligen hittat till våran blogg, för nu kommer den bäbisen inrusandes på mitt rum, BRÄNNANDE jävla röd i ansiktet och eld sprutar ur hennes fladdrande näsborrar. hon är förbannad YOU SURE CAN TELL. tillsammans med elden så flyger det typ pms i mitt face ba AHH

- LISA TA BORT DEN!!!
- vadå?
- TA.. BORT..DEN
- VAD ska jag ta bort? kan du säga vad fan du pratar om
- ta bort den..
- MEN VADÅ!!?!!!!!!!+!?!?=1==!!!
- bilden på mig.. (nu är hon lika le som draco malfoy)
- HAHAHHhahhhh är du seriös? menar du bilden med hamstern?
- ja!!!!
- amen skärp dig vilken JÄVLA fjolla du är
- LISA ta bort den!!!!! du ska ta bort den nu!! jag ska se på när du tar bort den, gör det nu! ta bort bilden nu! lisa!! nu! (ställer sig och flåsar LOSS aggressivitet brevid min säng)
- nä aldrig
- JO TA BORT DEN ANNARS ANMÄLER JAG DIG!!!!!!

mog1 stina, mog 1 hahahh hon har ju LÄTT tourettes, så jävla rolig. tyvärr orkar jag inte tjafsa eftersom jag är så MOGEN (hade lätt fortsatt bråket om det hade varit DAG och inte typ serietime?) ville jag så gärna bli av med henne från mitt rum att jag fick lov att fullfölja hennes begäran och ta bort bilden. fick lägga dit en jävla låtsashamster istället, inte alls lika rolig.
men jag kan ju säga det stinsenprinsen, den där bilden är för ful för att bara få dö ut sådär. du kan vänta dig något storslaget, godnatt och puss då


aj lav jo tourettes

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej sweeties :) hur har ni det dar hemma? jag saknar er enormt och tanker pa er. vad har hant, vad ar pa gang? vi solar, badar och ater mat. pussar, halsa

2009-01-30 @ 14:19:47
Postat av: Johanna

Åååååh skicka bilden till mig!



jag döööööööööööör i skratt lisa!!



mammas kommentar om din blogg " Oj inte visste jag att hon svor så där mycket, jag blir förvånad över hennes språkval. Hon pratar ju inte så när man pratar med henne. Men kanske faster är respektingivande så hon pratar normalt."



Jag döööör ungjävel! Slut svära så förbannat mycket hela satans tiden jäkla skitunge! Vem faaan har lärt dig svära så förbannat jävla mycket???

2009-01-30 @ 18:37:14
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: STINY

DU SKA DÖÖ!!

2009-01-31 @ 16:59:14

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0