ITS EJ OKEJ

idag har jag TRÄNAT (woopwooop!!!) hemmaträning är skiten. har upptäckt att vi nästan har ett jävla gym hemma. typ kvarlevor från familjens tidigare hurt-liv som avdankade fotbollsspelare, förfettade gymnaster och uppsvällda slalomtävlingsåkare. men IDAG då jävlar började det likna något här hemma. vardagsrummet förvandlades till en träningslokal! det fanns träningsmattor, en skivstång, hantlar, träningsgummiband, ett headset att skrika i, pilatesboll och gud vet vad. DVS alla saker som INTE riktigt stämmer överens med mitt lata liv om jag säger så..
det rullade skidåkning på tv, dunkadunka i högtalarna. mamma hoppade runt som en idiot medans hon gick igenom sitt aerobicspass, och jag försökte samtidigt komma igång med mitt träningsprogram till idrott b, jävligt tråkigt om jag ska vara ärlig

tyvärr fick lisa lidén lov att förstöra dagens hurtiga feeeeling med en kebabrulle till middag, IM SORRY RALF im sorry..

DAGENS DAGENS tillägnar jag style-by-mats-mats (aj lav ja bejbi)

passion for fashion


PS. jag tränade också med min SPIN BALL!! typ världens roligaste uppfinning och jävligt jobbigt, om man snurrar för KUNG OCH FOSTERLAND så blir kraften över 15 kg!! DS

PS2. ett bra sätt att träna runkmusklerna för dom som vill det DS2

Kommentarer
Postat av: Olof R

Helvete så sämst blogg! puss

2009-01-18 @ 22:27:59
Postat av: Brännland

Hej jag kommenterade just fast då skrev jag "OLOF R" tyvärr avslöjade jag mig själv med att skriva "puss"



PUSS ALLIHOPA! <3

2009-01-18 @ 23:07:52

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0