TUESDAY

måste säga att det är jävligt roligt att jobba med snorungar faktiskt


dom lekte miami inc och jag fick vara kund, FETA tatueringar va


riktiga rävar


två kids hade typ hela käften fylld av lösa tänder också fick dom lov att gapa och pilla på dom framför mitt ansikte heeela tiden, så jävla äckligt. har glömt vilket helvete det var att tappa tänder

det roligaste idag var när en liten kille satt helt ensam för sig själv och byggde lego, också hörde jag ba "jag vill KNULLA, jag vill KNULLA, knulla-knulla-knuuullaalalalKNULLA" hahahahahaha jag lät han bara fortsätta säga så i sin ensamhet, han var så rolig

Kommentarer
Postat av: ems

hahahahahhaha jag SKRATTAR IHJÄL mig

2009-01-13 @ 17:42:29

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0