yao ming del 2

i måndags hängde jag och lisa på stan en stund innan vårt första underbara möte med körskolan (L) i alla fall så hittade vi (eller typ letade) efter ett par skor, och se på fan vad vi hittade.

 
lisa provade, blev typ 2 meter


lisa i profil, en JÄTTEkvinna i sina bästa år


sista bilden är roligast!!!!!! bha fan vi måste ju ställa någon brevid lisa så man ser hur jävla lång hon blir, men vem skulle då ta bilden? men från ingenstans kommer en liten pygmé-kvinna och ställer sig brevid, så jag fotar snabbt som satan!!!!! om yao ming träffade lisa i detta läga skulle han fan sätta på henne omedelbart, fatta vilka jävla ENORMA barn! fy fan jag skulle få ha mina barn under uppsikt eftersom att dom förmodligen skulle få lisas dominanta sida och yao mings längd, barnen skulle vara ena jävla MONSTER.


yao ming, för den som är cp


Kommentarer
Postat av: lissi

ahhahaahah dagens tårta går fan till dvärghoran som ställde sig brevid mig när vi verkligen behövde henne! hela situationen var så jävla sjuuk, som att hon läste våra tankar!! höll på att skratta ihjäl mig

ps. stan imorrn emser

2009-01-29 @ 17:38:23

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0