att hosta ihjäl sig

BRÖL!!!! igår när jag skulle gå och lägga mig kunde jag fan inte somna för jag hostade som ett jävla VIDUNDER, konstant, hela tiden!!!! tog ALDRIG stopp och hostmedicin hjälpte fan inte heller. finns det något värre än RETHOSTA?? nä jag tror fan inte det. var på väg att leta upp närmsta gevär och ba avfyra i pannan på mig själv!!!!! tillslut kom mamma upp och la mig typ i framstupa sidoläge och gav mig knark för jag höll fan på att kvävas av hostan hahah. hipp hipp hurra, i slutändan fick jag mig TVÅ TIMMARS SÖMN på hela natten, och jobbet började SJU imorse till nu. i flera timmar imorse smakade det BLOD i halsen, skitäckligt. ser fullkomligt misshandlad ut och mår inte bra nånstans. fan vilken whiner jag är men man måste ju få utlopp för sina känslor ibland. MEN nu ska jag äntligen få träffa emser. ska fara och hämta upp henne på jobbet om ett tag, åka och handla, sedan ska vi laga middag och BA mysa, behövs för själen! hihihohoheh

mitt öga beskriver hur jag mår idag

Kommentarer
Postat av: Mami

Tja!

Det va typ inte bara du som inte sov inatt. Jag sov kanske 1 timma, men tog igen mig till 10 istället.

Sen la jag dig på tre kuddar så du skulle komma upp högre med huvudet, brukar hjälpa, så det kanske heter "högläge". Har du inte fått nån första hjälpenutbildning????Inatt tror jag att jag dopar dig med hela hostmedicinflaskan!

2009-07-23 @ 17:10:54

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0