bra självförtroende

idag vid frukostbordet satt jag och morfar och diskuterade datorer eftersom morfar har blivit ett datafreak och behöver lite hjälp. mormor försöker delta i samtalet men förstår ingenting så morfar börjar käfta lite hahahah

- men HÅLL KÄFTEN asta vi försöker prata! dessutom har du ägg på armen..

- haha jamen förlåt då! jag såg inte

- nää justje. men jag säger ju det - du har börjat TACKLA AV!
- JAMEN ANDERS DET ÄR KLART ATT JAG INTE ÄR LIKA TRIMMAD SOM FÖR 30 ÅR SEDAN! INTE SÅ KONSTIGT, JAG ÄR JU GAMMAL!!!

- inte nå äldre än mig! och jämfört med dig så är jag ju fan en TOPPSTJÄRNA!!

.....JAG GER MIG FAN PÅ ATT JAG KAN HOPPA 3 METER I STAVHOPP OCKSÅ


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahahahha klockrent! gamlingar ar roliga :D

2009-07-27 @ 14:26:49
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: den lilla lidén

vafan har vi för morförälldrar? XP

helt jävla tokiga ;P

2009-07-29 @ 00:59:15
URL: http://lillstinka.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0