dagens fundering

hahahah idag vaknade jag och såg ut som en tjernobylhora i håret så jag behövde göra något drastiskt, tex använda ett pannband och sätta upp håret. men sen när jag upptäckte att allt ändå såg förjävligt ut så tänkte jag att jag kan ju gå lös lite när jag ändå håller på. det kunde ju inte bli värre iaf, men JO det kunde det. skrattandes för mig själv testade jag att använda pannbandet som en hippie, för att vara lite MODEBLOGGIG, men jag ser ju inte klok ut, så jag valde att använda det som vanligt i slutändan. vem kom på den dumma idén att ha pannbandet i pannan? förutom björn borg alltså? ääh jag beundrar iaf alla människor som faktiskt PASSAR i den här trenden. och helvete vad jag svamlar.
nu ska jag gå och äta munkar och baconchips från marknaden, sedan behöver jag en dusch, för ikväll är det R@V€ som står på schemat. på ÅTERSEENDE


sweetmarybloggen vs modebloggarna (och hippiesarna)
1-0 yesssssss

Kommentarer
Postat av: emilie

hahahah vilket roligtinlägg!!!!!

2009-07-12 @ 21:59:09

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0