ey lissna



FAVORIT

färg: lila
mat: GRILLLLLED, awwee
band: bright eyes, strokes oj säkert något som jag glömt :(
film: beror på vilket humör jag är på, men notebook får typ mitt hjärta att blöda
bok: Å så många, just nu är det nog "flyga drake"
sport: hahahahahaha
årstid: sommar och sol och jag har ingen kjol nananana
veckodag: fredag för då vet man att man är ledig flera dagar
glassmak: choklaaaaa, med kakdeg i, och typ vit choklad..
tid på dygnet: då man får sova

FÖR TILLFÄLLET

humör: trött och cooosy
smak: c o c a c o l a
kläder: pappas fula fleece-tröja som jag inte får ha på mig på ica + leggins
nagelLack: bortbitet, nää men det var väl genomskinligt men nu är det bara left overs
tid: 18:40
omgivning: fleksan och wimbledon
irriationsobjekt: orkar inte gå och hämta godis i köket

8 FÖRSTA


bästa vän: emelie andrea josefine eriksson
husdjur: en dawg som hette pia, var hur snäll som helst. roligt att den hade samma namn som lisas mami
piercing: fidieee.. nä det trodde ni inte ens på.. men jag har hål i öra
förälskelse: the boy next door, hahahahaha
musik: hahah carola! sen typ spice girls, bsb, hanson osvvvv. alla gamla godingar
bil: haha
kyss: men HA ha ha, jag minns faktiskt inte

7 SENASTE

cigarett: dRoSkAn
mat: kyckling med wok och nudlar!
godis: marabou
dryck: cola
biltur: från stan till jobbä med viktor
kyss: fleksan för ett tag sen, en vecka kanske.. hehe
spelad låt
: britney spears - if you fuck me
tv-program: wimbledon, spänningen är OLIDLIG

6 HAR DU NÅGONSIN

dejtat någon av dina bästa vänner
: näääää
brutit mot lagen: pinkar fan alltid offentligt
blivit arresterad: hahahahah nä men kommer ALDRIG glömma när hanna blev tagen på vännäsdagarna 07, OfÖrGlÖmLiGt
badat naken: ja många gånger
varit med på tv: JA, ofrivilligt iofs, nyheterna, most wanted
kysst någon du inte känner: jaow ming

5 NEJ TACK

kläder: leggings + "sportiga" skor, brallor i sockar, helvita outfits, mjukisbrallor och högklackat
mat: blodpudding, kassler uuuuuuuuh
musik: techno.. blir ju fan stressad
dryck: svagdricka
personlighetsdrag: nonchalant och "besserwissig", KILL YOU

4 SAKER

du gjorde igår kväll: jobbade
du kan höra just nu: tvvvvvvvvvvvv, och felicks
du inte kan leva utan: familj, fleksan, vänner och candyyyy
du gör när du har tråkigt: ser på serier, typ sett oc femton gånger
 
2 VAL

kaffe eller te: café con leche por favor, eller leche con cafe, men ää jag vet inte
vår eller höst: vååår, alla gånger!!!!!!! fuck u höst

1 ÖNSKAN
typ att någon GER mig ett körkort

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0