fäshionloverz

idag har jag jobbat med cevin, låånggg dag! emma var ute och grinade lite regnet så då kom hon på besök istället, vilket KEX! så då drog vi och köpte lunch till oss tre. pizza och hamburgare, så jävla värt.

när emma hade lämnat oss och när cevin slutat för dagen var jag ensamRÄV och hade jag ingen att prata med längre, så när det inte var några kunder fick jag underhålla mig själv. tex som att ta en dagens OUTFITTA i provrummet. provade en ny tröja som kommit in och ett par sprillans TPP brillor som lowe skickat upp, väldigt SkOjJiGt

nu ligger jag i min säng, dör lite, tänker på vännäsdagarna och partyt på HOTELLÄ och funderar över hur kvällen kommer sluta. emma vad säger du



tror vi borde göra om den här bloggen till en jävla MODEBLOGG så vi har något att skriva om, för ingen verkar ju bry sig om vad vi skriver!!! ni läser men ni kommenterar aldrig. äre bara mode som får er att gå igång eller? vVAVAVAV? blir svinledsen.................... är vi så tråkiga?????????????? (och varför gör jag så mycket frågetecken??????)

Kommentarer
Postat av: malp.

gaaaah. våga vägra modeblogg!!



KOM NER TILL MIG VETTJA!

jag saknar dig, och jag saknar vännäs. jag saknar underbara norrland. jag saknar kvällen då jag mötte alexander skarsgårdkopian i umeå. lr hur vare ? ;)

vi borde leka ngn dag! punkt slut!

2009-07-10 @ 21:44:06
Postat av: emser

jag önskar att jag stannade hemma och åt chips med dig. nu ligger jag i sängen och äter pastasallad...

2009-07-11 @ 00:24:39

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0