korvfest

igår var jag på två korvfester, fast den första korvfesten var inte lika korvig eftersom att emilie också var där med mig. näää men allt var astrevligt och så men då kom felix på att han ville träffa sin boyfriend och jag ba hängde på, hahaa jävla idiot jag är ibland. NÄÄ men på förfrest nr2 var det en riktig jävla KORVFEST, ba ett X antal killar som jag inte kände varav en var halvnaken när vi kom diit. man ba jaaaaa.... hahaha nää men det var fett trevligt, kände mig lite lost när dom började prata om att "spräcka en asiat".. NäÄääÄ men droskan var FeTtNaJs träffade folkkkk och dansade. ROLIGT var också när jag hade på mig felix keps och vi satt under ett parasoll i regnet en random kille ba:

- är det din keps?
- eeehhh nee det är min killes
- ååå är han bonde?
- hahaha va? nä han är inte bonde
- JO han är bonde, ska han spöa mig nu?
- hahahah varför skulle han spöa dig?
- för att jag sa att han är en bonde

BA WHATS WRONG WITH YOU???????

sen när vi drog hem till DG för lite mat och sömn rensade jag fan kylskåpet på allt ätbart, hahahaha men fan så hittar felix tre korvar i kylen och steker upp dom. så korvfesten slutade på korv på DG, ba awesome. idag mår jag bra men rapar fan KÖRV. körv is the greatest


hahahah så jävla rolig bild, googlade på korv och så hittade jag den här bilden med namnet "NU BLIR HAN KORV", hahah dumma människor.

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0