lär känna

såhär på kvällskvisten när man inte har ett LUDER för sig kan man ju börja återuppta gamla kategorier.. here we go



FAVORIT

färg: blå
mat: KÖTT
band: red hot och foo fighters kommer alltid ligga vaarmt om HJÄRTEE
film: jag vet inte!! Jättesvårt faktiskt
bok: läser inte men jag har läst några bra förut, kommer inte ihåg vilka
sport: skis
årstid: sommar
veckodag: fredag
glassmak: choklad
tid på dygnet: kväll

FÖR TILLFÄLLET

humör: lite bad-fuktig, trött i ögonen men glad ändå
smak: eh? Raspberry-licorice-tuggummin
kläder: jeansshorts och vitt sköÖÖnt linne
nagelLack: knallrosa, himla fint tycker jag
tid: 00.56
omgivning: mamma och stina är bortresta men papsen är här hemma någonstans
irriationsobjekt: vet inte vad jag ska ha på mig imorgon på SOMMARDROSKAN

8 FÖRSTA


bästa vän: emil
husdjur: två kaniner, gossan och nisse
piercing: har ingen, eller räknas hål i öronen?
förälskelse: alltså när man var jätteliten och kär gills ju inte som svar, men när man var kär på RIKTIGT så måste jag väl säga typ alla killar i hela ettan. Man var ju fan galen
musik: pfff haha, lätt perioden med spice girls, backstreet boys, britney spears JAA ni vet
bil: men jag är för fan inte 30 år
kyss: haaahahahh

7 SENASTE

cigarett: aldrig mamma aldrig
mat: pizza på laggen med pappa, så blir det när man är ensamma hemma
godis: marabou
dryck: pepsi
biltur: åkte och badade ikväll igen med emma felix och anton
kyss: när jag kysste dig i röven
spelad låt
: HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN med creedence clearwater revival, monkeybra
tv-program: typ run’s house

6 HAR DU NÅGONSIN

dejtat någon av dina bästa vänner
: nää
brutit mot lagen: säkerligen
blivit arresterad: hahah nä verkligen inte
badat naken: jamen förhelvete
varit med på tv: jaJE! i paris hilton’s my new BFF
kysst någon du inte känner: ja

5 NEJ TACK

kläder: mjukisbyxor och skinnjacka kommer alltid vara den fulaste kombinationen i hela världen
mat: PÖLSA
musik: nån tondöv jävla emonisse
dryck: castillo de gredos
personlighetsdrag: högfärdig och överlägsen, kexxar helst lite inombords

4 SAKER

du gjorde igår kväll: badade med emma linnea emil och viktor. Åt gosaker, såg på ett engelskt tvprogram där dom mätte snoppar. Himla roligt
du kan höra just nu: två tv-apparater och musik från min dator
du inte kan leva utan: chips vänner och talförmåga
du gör när du har tråkigt: ser på tv och ligger i sängen med datorn
 
2 VAL

kaffe eller te: båda är goa men dricker nog mest te ändå
vår eller höst: hösten för då fyller jag år. Om jag inte hade gjort det så hade det lätt varit våren då sommaren börjar närma sig. Hatar fan hösten

1 ÖNSKAN
att vinna monstermycker pengar, resa utomlands!!!

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0