lugn fredag

fyfan, somnade igår hos emma x antal gånger och vaknade flera gånger av att hon skrattade och tog kort på mig och filmade mig, vilken jävla kompis!!!
hursomhelst behöver jag vila ut min föråldrade kropp i helgen så jag orkar en vecka till på jobbet, har fan levt i gränslandE mellan död och levande dom senaste dagarna! min familj är borta for the weekend så ikväll har jag umgåtts med mig själv, lagat god middag, ätit PLOPP och legat framför tvn. ska snart kasta mig i mammas och pappas säng där jag ska sova, helvete sån lyx att få ha den helt själv. kom aldrig hem förhelvette!

hahahah åå, idag bakade vi på jobbet, jag bär en stor jävla bunke fylld med sockerkakssmet (som ska räcka till typ 150029 pers) och vet inte vad som händer, men jag snubblar typ över mig själv och bunken bokstavligen FLYGER ur mina händer och välter nästan i luften RÄTT ÖVER huvudet på en unge som går förbi!!! hahahahh tänker NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VAD GÖÖÖR JAG STOPPA DEEEEEN! men som en jävla BLIXT fångar jag upp bunken igen och räddar smetjäveln (ungen?) i sista sekund. var verkligen ASNÄRA att jag dränkte ungen med flera liter smet, och satan vad alla barn skrattade åt mig, som om jag vore nån jävla clown. jag ska fan sluta


ungefär såhär såg jag ut när jag såg bunken flyga över barnet

Kommentarer
Postat av: liv

sjukt liv

2009-07-25 @ 16:40:11

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0