nu skjuter jag mig själv

alltså visst, det är jätteroligt att jobba med barn, men nu börjar jag bli GROVT jävla äckligt trött. vet inte om jag har pms så allt känns extra jobbigt, eller om det bara är barnen som fullkomligt har SKENAT??
det är som att barnen är förtrollade, i nån jävla TRANS!!! dom har varit hur snälla och gulliga som helst i flera veckor men nuuu, nu jävlar. hela måndagen och tisdagen har avdelningen varit som ett jälva HÖNSHUS!
alla bara SKRIKER, bråkar, gråter, slåss, springer runt och härjar, drar fram saker och skiter i att plocka undan, dreglar mat, spiller ut mjölkglas, gröt, sylt, blåser oboypulver vid matbordet, river ned bergsprängare i marken, förstör varadras grejer, sprutar målarfärg, kletar ned varandra i färg, skitar ned sig, gråter, blir blöta i vattenplöar, ramlar och slår sig, gråter ännu mer, är tvärtemot, klagar, rymmer, sliter mig i öronen, i håret, i kläderna, biter mig, slår mig i magen och skriker. vad har jag gjort för att förtjäna det här!!! jag ORKAR INTE MER!!!!!! jävla skitungar

Kommentarer
Postat av: tarja

hahahhha. det var typ en sån explosion dock

2009-07-28 @ 16:21:05
Postat av: Mami

Tja!

Det är då man måste styra upp allting och visa pedagogen i sig. Sen tror jag faktiskt du har PMS.

Puss.

2009-07-29 @ 10:10:31

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0