tisdag

idag har varit en rolig dag, solig och FIN. ikväll tog jag och mamma tog bilen till djupaste skogen nånstans i ingemansland för att hämta stina i dannes stuga. och det visade sig vara värsta guldstället! så där spenderade vi kvällen tillsammans med deras familj.
fikade i solen, badade lite, åkte vattenskidor (hahahahah det lilla som gick iaf) och sedan styrdes det upp femkamp där jag kom tvåa Mwhahaaaah. minigolf, kubb, pilkastning, crocket och luftgevär - vilket jag var helt fantastisk i!!! dock har ju jag en jävla bokstavskombination i ögonen så jag kan bara blunda med höger öga, så när jag skulle skjuta kunde jag ju inte blunda med det vänstra och sikta med det högra. så jag fick ta på mig en rånarluva och täcka för vänster öga. och satan vad alla skrattade åt mig för jag såg ju fan ut som en jävla TERRORIST ståendes där i skogen. pilkastning var föriövrigt också min grej, fick fan TVÅ bullseye av FEM pilar, asbra ju!!!

skyndade sedan hem för att lägga oss i soffan och se på so you think you can dance, så jävla AMAZING alla är, helt FAN-tastiskt. hatar fan alla som är TALANGER på att dansa. jag menar, hur coolt är det att vara en talang i pilkastning på en skala 1 till 10?? eller hahah talang och talang, bara en jävla RÖTA som en norrlänning hade sagt


fin utsikt över TaVeLsJöN




aww


NISSE!!!!






världens finaste JYCKE, jag vill också ha


mamma knäppte en grym bild! ser fan ut som det är natt


inte dåligt häftig

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-15 @ 13:13:10
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: johanna

aaah vilka fina bilder, ni far mig att sakna svensk sommar!

2009-07-16 @ 17:15:52
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0