ett LÅNGT inlägg, en JÄTTE-kul dag hahahhah

idag i SPÖJÄVLA regnet så tog jag och emma en roadtrip till stan, åt monstergod lunch på taj mahal och sen tröstshoppade vi lite för att vädret smiskat oss i röven allt för länge. vad vi köpte får ni inte se för det här är ingen modeblogg AHHA vet att ni vill se, nat

iallafall så gick vi in på bianco där man alltid hittar så roliga skor, hittade världens jävla högsta skor, skulle lätt velat veta hur höga dom var! plötsligt var inte emma 19 år gammal längre, hon blev ett jävla FOSTER brevid mig som plötsligt blev ett vidunder


hur höga är dom här skorna egentligen?? monsterhöga. och kolla vilka äckliga blodådror jag har på foten!!!!


HAHAH fatta hur lång jag blev jämfört med emma. hur kan vi vara kompisar egentligen??

MEEEEEN när vi trodde att vi hade sett allt, dvs världens största människa, så skulle vi handla lite på ica när vi kommit hem från stan, också stod denna JÄTTE-JÄTTE-JÄTTEMÄNNISKA framför oss i kön. han var typ lätt 2.20 lång, och vi skrattade verkligen ihjäl oss. han var ENORM och nu var det fan JAG som kände mig liten. kan någon nånsin förstå hur liten emma kände sig. hon hade typ sitt huvud vid hans wiener!!!!!


kolla!!! hans huvud tar typ snart i taket

nu ska vi gå och hämta ostkrokar och cola och sen se på SO YOU THINK YOU CAN DANCE, världens bästa program hejdå

Kommentarer
Postat av: emsj

jag måste alltid vara kortast :(

2009-07-07 @ 23:35:01
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0