WORST BAKIS-DAY EVER

jaOOO, vet inte om jag ska SKRATTA eller GRÅTA när jag tänker på the saturday night @ vännäsdagarna. började med en för-förfest hos emma. eve råkade spilla ut en drink över mig och den forsade rätt över fidie på mig, kände mig tragiskt mycket nedkissad men fick låna nya pants av emma, kvällen var räddad!
drog sedan vidare till den riktiga förfesten hos herr svedmark där det var galej med en massa FUN FOLKS från umeå, som såklart vallfärdat till vännäs för lite parti.
vet inte riktigt NÄR kvällen gick snett, men snett gick den iallafall hahaha. hade tänkt att jag faktiskt skulle gå hem efter hotellet stängt men istället gick alla till anton, och jag däckade i soffan och på lite andra ställen ej värda att nämnas.
vaknade av att mamma ringde och klockan var väl otippat mycket faktiskt. typ morgontidigt. SKÄMDES, cyklade hem och resten av dagen vill jag inte ens berätta om. det enda jag har konstaterat att såhär bakis har jag aldrig varit i hela mitt liv. ska ALDRIG mer upplevas. har iaf legat i sängen hela dagen. och här är jag fortfarande, tog en bensträckare, gick till vardagsrummet och såg på tv med mamma - gordon ramsey the f word, ingen bra idé upptäckte jag fort då dom SLAKTADE EN GRIS och skulle testa göra mat av ALLT på grisen. bla en soppa med kroppsdelar i. tex ett RÖVHÅL, TESTIKLAR, PENIS, ÖGON. sen gjorde dom nån jävla stoppad GRISMAGE och LUNGA och då kände jag att måttet var rågat. inte kul. mamma tyckte nog att det var jättekul, för nu hade jag lärt mig en läxa


hemma hos emma. samma ögonblick som drinken kom flygande


hemma hos anton. lisa med fejkglasögonen (??) och emma


på för-förfesten hos emma var vi tre stycken som hette lisa, och på antons förfest var vi två stycken som hette lisa och en som hette isa. så jävla TRENDIGT


jag och johanna


sabina och erika styrde upp musik och dans


gustav och lisa


hahahahh


krille andreas och gustav spelade kubb


tjejtröja










emma mår KALASBRA i bakgrunden


här tror jag vi har johanna, andreas, gustav, lisa nr 2 och isa på en kant?

JAHAPP det var det! lär inte dricka på ett bra tag. nu ska jag duscha för jag ser verkligen inte ok ut!!!!!11 imorgon börjar mitt nya jobb på LÄRKAN, känns riktigt kul, nej! hursomhelst TACK alla för en rolig KVÄLL. för kvällen var faktiskt NaJs. på återseende

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha du är för orutinerad my dear! när jag kommer hem så ska du banne mig komma upp till p-town och festa med mig, OK?! :D



aiiight im comin to U-town to... n to da hood!

2009-07-14 @ 05:21:29
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0