en vanlig dag på jobbet

noah var väldigt nyfiken..
- lisa, varför är du så lång?
- jadu, jag har ärvt det av min pappa!
- men... hur får man den sjukdomen?
?
hahahahahha

whiteboardkonst som alltid


sen möter man alltid kaxiga snorungar på skolgården också
- jag kan mer svenska än dig!
- jasså kan du?
- jaa! jag kan typ ALLA svärord i hela världen
- okej men berätta då?
- okej.. helvete satan jävlar fan fitta kuk hora.. och vill du höra det värsta?
- jaa vadå?
- .....hångla


men annars leker väl livet med kidsen! idag gick vi på utflykt och hade vattenkrig och solade liteee, skeeent! men HÅNGLA så varmt det var!!!!!


adjöss nu ska jag sova, astidigt för att var jag? hej

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0