HEARTS ON FIRE

burning burning with desire

ääääe vaFAN, just nu ligger det ett svart jävla LOCK över hela isbanegatan, världens bästa kvarteeeeer
älvdala BRINNER för glatta livet och det ba ryyyyyyker, jävla monsterbrand!! jag blir typ ledsen, kvarterets hjärta med gamle go-förskolan och gymmet ju. är äckligt chockad eftersom det är så nära. kul att hela vännäs befolkning har samlats här ute på kvarteret inom loppet av 30 minuter och KUL att röken typ tränger in kroppens alla jävla hål helt ofrivilligt. får typ en kallsup av rök, kommer lätt bli svart inifrån!
nu ska jag försöka sova även om det lär bli omöjligt. undra hur länge det kommer ta att släcka elden som bara sprider sig lika fort som BÖLDPESTEN? bleeeeh, jag blir ledsen.

ja vad ska man säga? holy SmOkE kanske


här hade branden just satt igång, så det här var ju ba en liten majbrasa skulle man ju kunna säga. spred sig fan hur fort som helst. än så länge hade ingen brandkåÅr kommit utan bara isbanegatancr3w


för ett tag sen, typ sådär ser HELA himlen ut nu

haha värsta gossip girl jag är, uppdaterar bloggen direkt nåt händer! vilken RÄV
men fan tror alla vännäsbor blir lite touched när ÄLVDALA brinner, älvdala är ju fan the SPOT
nu kom tv4, snyggt, herrååå

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0