IM BACK

jag vet att ni har saknat mig.. JAG har saknat mig hehehe

NEJ MEN vissa inledde ju sommarlovet med att jobba...... klockan 08:00 satt jag där i samlingsrummet i vårdcentralen i vännäs, dagen efter studenten och höll på att DÖ. seriöst det VÄRSTA jag gjort, mådde som en jävla gås. ej okej. sen att VÄRLDENS elakaste och drygaste människa bestämde sig för att vi skulle bli *BeSt FrIeNdS 4eVeR* gjorde inte saken bättre. hon var så ELAK att jag höll på börja grina, och jag tål ändå gaaanska mycket. så jag säger bara såhär; TVI DIG MATTIS!
fy fan hade jag chansen hade jag SLAGIT henne i huvudet med typ en gamling.

nääää men på fredagen var jag i vby och hade lYfTtEkNiK, jätteroligt, verkligen.. DOCK fick vi sluta en timme tidigare så då tog jag bussen till flinkan. MEN som grädden på moset smittade han ner mig med en jävla FÖR(s)KYLNING så nu har jag ont i halsen och mår som en RuMpA. thanks luv. aaaa nej nu önskar jag att jag hade lite bilder att visa er men jag orkar inte lägga upp dom ÄN.. HÅLL UT

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0