jag tränar på stundentsången

nu sitter jag i köket och spelar studentsången på repeat, man måste ju fan ÖVA
ska typ lägga in den på mp3n bara så man nån gång kanske lär sig den! den är ju så jävla CP, melodin är så JÄVLA OKLAR hahah
den verkar fastna bättre för pappa eftersom jag just nu hör honom nynna på den haha

 

jaha ANNARS DÅ ANNARS DÅ.. idag har jag jobbat ensam med en annan vikarie på sexårs, och man märker fan att ungarna lever rövare när dom vet att resten av personalen är borta och inte kan smiska dom som vanligt. idag på lunchrasten smög några rackare iväg och skrev (med krita och stoOoora bokstäver) KUK på skolväggen, moget, mog1

vad mer har hänt.. tre killar frågade chans på mig, en kille spred ut ett rykte om att jag och emma var nakna på min bakgrundsbild på mobilen osv, viIIIlken HÄÄRLIG DAG na-nanannanaa


gjorde döskallemasker till tim och casper. fråga mig inte vad dom har i sockarna?

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0