midsommarafton @ river hill

MUCHO trevlig midsommar hos bella! grillning, bad, dans, leeek och jaa, massa mys iaf!
vaknade dock med FEBER och var helt slutkörd, men fan inget kan väl stoppa en på MIDSOMMAR? smällen fick jag istället ta idag, its ej okej! hahah roligaste att jag har tappat rösten, då jag pratar låter jag som ett jävla målbrottsmonster! skrattar typ ihjäl mig åt mig själv


stämningsmusik behövs ju

satte igång med grillningen, olof och rilles jävla monsterstek tog ju upp halva grillen hahah


värdinnan själv och massa andra fina PEeeePs


nördarna kollade på fotboll och emma och jag bastade lite med kläderna på, nääää. sen åt vi gomatN


vissa ville bada och tur som fan att jag avstOOOd. vidar fick föriövrigt låna dom tightaste badbrallorna ever created



laddade upp med snacksss, olof gjorde grillchips (?), jag fick en rosa miniwiener och kvällen fortsatte OOOSSV

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Den är köpt på h&m, 149kr :)

2009-06-23 @ 09:12:24
URL: http://anirbas.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0