vaaaarmt

fyfan så brutalt trött jag varit idag, helt slut i kroppen. har varit såhär trött mest hela veckan och dåligt har jag mått,  illamåeende yr och trött. whaTs ThE WrOnG liksom? har väl svininfluensan.
kunde verkligen inte motstå att däcka i soffan mellan två barn imorse när vi såg på sommarlovsmorgon (som föriövrigt SUGER laxfitta, sämsta på länge) aja, sov som en gris men vaknade och mådde skit och alla ville leka, NOOOOOO. men ändå så söta alla är, vill aldrig sluta jobba hahah

- nikita får jag gunga med dig?
- kan inte du ta gungan brevid mig istället? jag vill gunga själv
- nää men jag vill gunga med någon! för ag är kissnödig, och jag vill hellre kissa på dig än på gungan

nu ligger jag i bikini mammas och pappas sovrum och SVALKAR mig, sökte mig hit eftersom det finns en fläkt här. det är ju så JÄVLA monsterbra väder ute, helt faaaan-tastiskt! somnade i solstolen i sådär 2-3 timmar och vaknade nu, svettig och hungrig som en jävla varg. åå vad glad man blir när det är bra väder, solen har stekt hela långa veckan, man kan fan inte klaga! hoppas det håller i sig nu, då ska jag fan kyssa gud på hans royal nipples

helgen ser lovande ut i gammvännäs



nu ska jag göra mat, smell ya. och föresten vila i frid MICHAEL JACKSON pastic boi, fan vad sorligt.


Kommentarer
Postat av: anneli

match klockan två på lördag. lär ju drunkna i min egen svett. ses aldrig mer

2009-06-27 @ 00:41:29

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0