lovers

gud vad jobbigt att vi ska ta studenten imorgon, även om jag är så jävla GLAD så kan jag inte annat än att vara ledsen på samma gång. hela dagen har jag varit på bristningsgränsen, har gått från att vara hur glad som helst till att helt plötsligt på EN sekund ba känna hur tårarna vill sippra ut lite. BRÖööL. jättejobbigt
jag är så jävla känslig för sånt här, ush. och det blir inte bättre av att emma är precis likadan. vi kan typ titta på varandra också börjar båda grina. ganska opraktiskt!

är det inte nu som livet ska kännas så jävla BRA? för det gör det fan inte. jag vill ha sommarlov och känna att jag har något att komma tillbaka till i höst









ghoooahhhh nu måste jag fan sova, ska fan upp HALV 5, typ tidigare än timon och pumba! champagnefrukost at 7 ojä!
okej nu ska jag vara GLAD och se allt från den positiva sidan, så JÄVLA duktiga alla är, studenten!! slut på skola, helt jävla fantastiskt. imorgon kommer bli en roli dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till studenten älskade Lisa!!

Önskar att jag var hemma och kunde fira med dig, njut av tiden! :)

KRAMAR

2009-06-10 @ 05:05:47
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0