XD

hahaha mamma är tapper hon, försöker lära sig allt som hon bara kan

"lisaa... alltså... på erat språk...vad betyder... ehh.. X och D??"

och jaa.. medans mamma blir tonåring igen så växer jag fan osköÖÖnt snabbt!!!

1. har lätt dragit höften ur LED i sömnen, det är fan den enda förklaringen jag kan hitta. vaknade inatt svettig och jävligt grinig, trodde jag skulle KRÄKAS av smärtan, visste inte vart jag skulle ta vägen. ung och frisk i lederna? nä tydligen är jag äldre än vad jag trodde..
2. håller på att få en VISDOMSTAND, en VISDOMSTAND. ofta JAG får sånna? jag är ju lika outvecklad i käften som sexåringarna på jobbet. både i tandväg och språkväg. hursomhelst gör det så jävla ont!! jag orkar inte


och på tal om smärta så hade nog den här chokladbollen ganska ont i benet, fyhelvette stackare

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0