jahoah

nu var det fan flera dagar sen något hände här på sweetmarybloggen, så jävla dåligt. men vi får skylla på att våra MACKOR har varit inlämnade på lagning. och nuuuu äntligen är min klar och den pryder min säng så himla bra. den är så ren och fin och fräsch så jag blir nästan TÅRÖGD. emmas är fortfarande cp så micke behöver mer tid till att laga hennes, poooh

igår hade vi brännbollsturnering på skolan, blåste ju RÖVEN av oss alla. på kvällen var vi på balen och kollade på alla superfina och superfula människor. eller det var kanske inte människorna som var fula, men klänningarna. ja, man kunde helt enkelt se ALLA MÖJLIGA outfits, roligt vare! emma har bilder så hon får fan lägga upp dom sen!

idag har vi haft knytkalas och våran sista svenskalektionen med MARIA, ååh lite sorligt ändå
sista lunchen på kulinarium, sista allt allt allt, så jävla tragiskt. är jag cp om jag säger att jag vill gå skola ett liiitet tag till?
aja, efter lunch drog jag och emma och lite fler friskvårdshoror ned på lillminerva och smiskade lite högstadieröv! vi hade nämligen styrt upp en hälsodag för monstermånga elever, typ 200 st, snacka om rocknroll




jag och emma har verkligen varit IHOP i veckan, typ gjort skoluppgifter, lagat mat, gjort ärenden, fixat saker inför studenten osv VARENDA DAG och VARENDA KVÄLL. idag har vi dock gjort slut, vi är så jävla trötta att vi knappt orkar vara med varandra.

hahah. märkte just på att jag skriver i VI-form hela tiden, emma och jag vi är som gifta, bestisss

Kommentarer
Postat av: Malin Lundberg

inte alls cp att vilja gå kvar i skolan.. ;)

2009-06-05 @ 23:56:28

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0