303626 FRÅGOR

nu sitter mina nära och kära och ser hockey, men mitt intresse för sport är ungefär lika stort som att kräkas så jag bloggar istället. tänkte göra en uppföljare till lisas inlägg. ni ska få lära känna THE REAL EMMA (egentligen inte helt real med tanke på att jag MÅSTE ha pms... började nästan grina på skolan idag.... :( ) 

Lovar du att vara ärlig?
 alltid redo. hahahah cp
Du heter: emma josefin adolfsson
Smeknamn: pluppen, emmis, ems osv. 
Låt som när du är ledsen sörjer till?: hallelujah med jeff buckley eller i try med macy gray... :( 
Beroende av: socker, svordomar och chips
Vad tror folk om dig?: att jag är cp. hahah
Vad säger du för att imponera på någon?: jag pratar i ljusets hastighet, hinner fan säga mycket innan någon uppfattar vad jag menar <3
Hur imponerar man på dig?: man har en speciell talang, eller så är man JÄVLIGT BRA på att klia mig på ryggen
Brukar du skratta för dig själv?: alla dagar, är fan den roligaste jag känner
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "åh hora, kuk på ergon?" lisa har bra svenska
Var bor du?: fylla and fight, vännäs ny night. vännäs by morning, bakfylla and boring
Trivs du där?: älska bk4 <3 
Sprit, cider, vin eller öl:  beror på hur full jag är, SKÄMT. nej jag vet faktiskt inte.. helst inte vitt vin bara (castillo-döden) 
Brukar du bli för full: HA, nä kanske inte. hoppas jag, hur vet man att man är för full? 
Är du allergisk mot något: nä men spyr fan av mycket... har ingen kontroll på mig själv ibland 
Hur svarar du i mobilen: EMMMAAA eller HEEEEEEEEEJ, typ. ibland om det är pappa brukar jag bara brumma
Antal timmar sömn inatt: 6 kanske, behöver fan sömn för att kunna umgås med andra människor
Brukar du komma i tid: är alltid tidig! hatar att vänta på andra
När mår du bra: när alla bra serier kommer och man får äta ben&jerrys och typ sova .. sweet
När blev du fotad senast: fotade mig själv imorse PB! 
Hur känner du dig nu: svettig och nyvaken typ.. trött.. hög på socker
Vanligaste färg på dina kläder:  svart och grå typ, är för blek för färg typ  
Vad saknar du: mina husdjur som är döda ..  :( 
Hade du en bra kväll igår: ja fifan, lisa var här och levde rövare
Favoritdryck på morgonen: typ ett glas vatten ? nä vet inte. beror på vad jag är sugen på  
Rakar du benen: när jag IDS eller vid högtider, typ. hahahah 
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan elva och tolv typ.. behöver typ 10h sömn som sagt
Är du blyg?: ibland heheheheheheheh 
Sysslar du med någon idrott: ibland måste jag gå hem från bussen.. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: klart som korvspad
Har du spytt offentligt: det har jag säkert.. har typ varit ÖVERTYGAD om att jag ska kräkas på vännäsbussen men tur som fan har det inte hänt ÄN
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: knulla med en-tio tjejer, *macho* kolla på killar i duschen, osv. allt du kan tänka dig
Är du nöjd med ditt liv: ja fi fan! mår som en princessa. om bara någon kunde städa mitt rum 
Vad gör du i morgon: går i skolan :( fidie
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: pappa-kjell, han är då en lokalkändis
Vad längtar du till?: SOMMAR, SOMMAR OCH SOL havet och vinden osv. 
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja men satan, puss <3 
Vad använder du för shampoo?: det som finns.. fructis just nu tror jag
Hur gammal är du: 19 frikkin år 
Tycker du om någon just nu: felix som alltid er snel och kliar mig på ryggen när jag är grinig 
Gröna eller röda äppeln: goda äpplen, helst.
Gillar du golf: hahahahha suger på golf, en gång sköt jag en golfboll på min systers fot så hon var typ handikappad två veckor.. heheheheh, förlåt
Vilken tid gick du upp idag: SEX. skona mig 
Har du sovit i din egna säng inatt: ja, 120cm till bara mig och mackan 
Har du strumpor på dig nu: nä tar typ alltid av mig strumpor om jag får chansen 
Är det okej att gråta: gråter typ en gång per dag, måste ju lätta på trycket
När grät du senast: idag när vi såg star wars och anakins mama dog, *sad*
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en hästens säng och sova i ett år, minst
Bär du glasögon eller linser:  jag har ett par glasögon, men jag blir så jävla åksjuk av att ha dom på mig :( 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: hahahah nä har fan inget dyrt tror jag 
Har du piercing: nääääääääääääääääääääääääääääääääää, svimmar fan av nålar osv
Vill du gifta dig: ofhårs
Vill du ha barn: satsar på att bli mamma efter studenten så jag vet vad jag ska göra med mitt liv i framtiden
Solar du ofta: jag försöker men blir rastlös
Är du bra på att laga mat: MJAAA, är fan bäst på att BAKA dock, kan baka ALLT 
Är du flygrädd: ja, HATAR det. 
Hur vig är du: kan stoppa stortån i munnen, HE HE HE 
Är du musikalisk?: hoppet är förlorat om min musikaliska talang
Vad dricker du helst när du är törstig: vatteeeeeeen, aa speciellt när jag är nyvaken. ALDRIG mjölk
Vilken är din favoritglass: BEN AND JERRYS "chocolate fudge brownie" mmmmmmmm
Tror du på ett liv efter döden: JONATHAN?!?! SKOOORPAN. orkar inte ens svara 
Tycker du om sushi: vill smaka det, men alla i min omgivning är typ rädd för fisk
Vad äter du helst när du ser på film: glass, chili-choklad, CHIPS, doodles med dipp, malteser, kinapuffar osv
Har du tandläkarskräck: bara när jag drog ut en tand ur GOMMEN. då svimmade jag nästan, fast var mest rädd för tanden inte tandläkarn
Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon typ.. skulle typ kunna gå och lägga mig tio om jag fick
Vilken ögonfärg har du: typ grön-blå men mest grön tror jag 
Har du någon gång gråtit dej till sömns: vem har inte det? vad är det här för jävla fråga? IDIOTER
Biter du på naglarna: helst inte.. gjorde det för några månader sen och bet för kort.. hade fan ont flera dagar. ALDRIG MER
Röker du: NÄVÄH ÄVAH
Hur ofta tränar/motionerar du: hahahahha kansek 1-2 ggr/vecka om jag ids. men ibland inbillar jag mig att jag är sjuk och då orkar jag inte träna 
Senaste låt du hörde: la voix typ. HAHAHA, schlager4ever

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0