303626 FRÅGOR

idag är jag fett uttråkad och vet inte vad jag ska skriva i bloggen, så jag svarade på sisådär 1760 frågor så ni kan LÄRA KÄNNA LISSI lite mera, om ni orkar läsa dvs. lovar inget storslaget, bara vanliga frågor och svar. ähh jajaj skitsamma hejdå

Lovar du att vara ärlig?
Du heter: lisa christina lidén
Smeknamn: lissi, lisen, laxlisa, kexxarn JAJA
Låt som när du är ledsen sörjer till?: hmmmm johnny cash – hurt, A CLASSIC 
Beroende av: serier och chips, datorn?
Vad tror folk om dig?: jag frågar alla LÄSARE SOM TYP GLÖMT BORT HUR MAN KOMMENTERAR
Vad säger du för att imponera på någon?: som sir brännland skulle sagt ”jag är kung över världen, vill du bli min drottning?” kungar är ju impressive Fast tvärt om, jajajaj
Hur imponerar man på dig?: man släpper lös och är sig själv, annars får jag damp
Brukar du skratta för dig själv?: ja men det är väl klart jag gör
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: emma skickade ett sms att fittpetra tagit hennes dator och att hon snart börjar grina. Då tröstade jag henne med att jag skulle komma till skolan och ge petra ett kokt jävla stryk *det är vänskap hiih*
Var bor du?: VENES
Trivs du där?: ja faktiskt, vi har många pizzerior
Sprit, cider, vin eller öl: jag gillar ALLT I ETT, lite sprit lite cider lite vin och lite öl, allt i en härlig blandning, näää jag skojade bara mamma, jag måste nog säga en DRINK
Brukar du bli för full: nä alltid LÄMPLIGT full hehhe
Är du allergisk mot något: idioter
Hur svarar du i mobilen: allt ifrån HEEEEEEEEEEEEEEJ till AMEN neeeeeej inte duuuu (när anneli ringer)
Antal timmar sömn inatt: 4 kanske
Brukar du komma i tid: jag kommer alltid i tid till viktiga grejer och när man bestämt nåt, men jag är sämst på att komma i tid till skolan
När mår du bra: när jag är leeedig och är med människor som jag tycker om, eller när det är fint väder och jag äter mat
När blev du fotad senast: ehhhh emma tog kort på mig igår
Hur känner du dig nu: ont i ryggen som ett tjernobylbarn
Vanligaste färg på dina kläder: svart. annars färgglatt
Vad saknar du: mina kusiner johanna och michelle
Hade du en bra kväll igår: jag var med emma så det kunde ju inte bli bättre!
Favoritdryck på morgonen: alltid alltid alltid JUICE
Rakar du benen: ja antagligen
När brukar du oftast gå och lägga dig: jag är fan sämst på att gå och lägga mig, oftast efter klockan 1. måste skärpa till mig innan jag STUPAR
Är du blyg?: nejjj
Sysslar du med någon idrott: hahaha var det där ett skämt eller? nämen inte någon lagsport iaf
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag VILL tro på det
Har du spytt offentligt: ja, kexx kexxxxxx vrääk blää
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka och skvallra
Är du nöjd med ditt liv: ja, men man har ju alltid storslagna drömmar
Vad gör du i morgon: gifter mig med barney stinson, näemne inte vet väljag
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: JA VENNE, har ingen speciell förebild men det finns många FINA KÄNDISAR där ute
Vad längtar du till?: studenten!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: helt FAAAN-tastiskt bra vänner
Vad använder du för shampoo?: ehhhh herbal essenenensnsnenene kan inte ens stava
Hur gammal är du: *18 jordsnurr*
Tycker du om någon just nu: mamma som tar hand om mig som en liten bäbis
Gröna eller röda äppeln: pink lady är mina bästa äpplen alla kategorier, så då måste väl svaret bli rosa äpplen?
Gillar du golf: det är fan kul, slår bättre än TIGER SKOG
Vilken tid gick du upp idag: vid 7 tiden men sen gick jag och la mig igen och här ligger jag fortfarande
Har du sovit i din egna säng inatt: SIR YES SIR
Har du strumpor på dig nu: no sir im barefoot
Är det okej att gråta: JA, det är skönt
När grät du senast: igårkväll när jag halkade hos emma och hon skrattade åt mig
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa utomlands fortare än din morsa blev på smällen
Bär du glasögon eller linser: ICKE sa nicke
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ähh
Har du piercing: räknas röven? nämen ingen faktiskt
Vill du gifta dig: JA
Vill du ha barn: JA
Solar du ofta: på sommaren brukar jag sola och bada i piña colada
Är du bra på att laga mat: ja, och mina smaklökar är fan guds avkomma
Är du flygrädd: nej jag älskar att flyga!
Hur vig är du: sämst
Är du musikalisk?: kan inget instrument men VILL kunna
Vad dricker du helst när du är törstig: COLA eller juice, vatten kanske
Vilken är din favoritglass: GB’s 1liters gräddglass ”krämig choklad” åhh
Tror du på ett liv efter döden: tror fan inte på nåt, men jag hoppas att man kommer till nangijala som SKORPAN OCH JONATHAN
Tycker du om sushi: har aldrig smakat det men jag kan tänka mig att det smakar bice
Vad äter du helst när du ser på film: chips och ostkrokar
Har du tandläkarskräck: nä jag hade GROV förut men nu är jag fan cool
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blå-grön-grå? Typ mulattöga, eller melerade kanske man säger... åhh dysse
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja, man somnar så gott
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nääÄÄÄ
Hur ofta tränar/motionerar du: det kommer och går KÄRA VÄNNER, men om jag är duktig så kanske jag tränar två gånger i veckan
Senaste låt du hörde:

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar dig också trollunge! :*

2009-03-25 @ 15:59:29
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0