ääääääntligen

har jag hittat min balklänning! BA YES, gick in på tradera och kollade och där hittade jag min baby! så jävla cheap också, perfekt för en billig hora som mig.

 
fin va?

nu hoppas jag att alla läsare där ute fattar att detta är ett SKÄMT och att jag aldrig i helvetet skulle ta på mig ovanstående klänning. inte ens om jag fick BETALT. hahahahahhahahah det här är fan EN av anledningarna att jag inte vill gå på balen, alla klänningar är ju så JÄVLA fula. helt sjukt!!!

sen hatar jag alla reaktioner på att man inte ska gå på balen
"VAAAAAAA? VARFÖR INTE???????? åååååå" typ som att det är en VÄRLDSKATASTROF. ba jag VILL inte det är MITT val tyck inte synd om mig, tycker fan mer synd om dig som måste ha en ful jävla blåsa på dig. fidiebal. ska typ fara utomlands ETT ÅR istället för att gå balen. SUG MIN BAL så att säga

så nu har jag gjort av med lite ilska... förresten så finns klänningen kvar på tradera, hemmasydd tror jag, storlek "ingen passform" och pris "alldeles för dyr för att vara så JÄVLA ful" . Askungen var DUM I HUVUDET som trånade efter en bal på slottet. dumma jävla hora.

Kommentarer
Postat av: lissi

hahahahhah åhh bästa klänningen!! kan vi inte ta ÄNNU en helkväll och skratta åt alla förjävliga balklänningar??

2009-03-26 @ 20:35:42
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahahah

2009-03-26 @ 20:36:52
Postat av: max

Ät valium.

2009-03-26 @ 21:31:11
Postat av: felix

mmm, den är jättefin

2009-03-26 @ 23:44:05

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0