BREAK THE ICE

idag/ikväll/inatt/imorse (vad fan är det nu??) men jajajaj NYSS iaf när jag och emma just lämnat bussen 46 hållplatser för sent för att vi råkade sova, så traskade jag hemåt också ser jag att hela vägen är blank och fin, tänker att nog fan håller den där isfläcken min frisco-fyllda kropp! men jag TAR MIG FAN VATTEN ÖVER ÖRONEN när jag försöker traska OVER the isblanka 97 m långa och breda fläcken. mitt på fläcken så BRISTER den och det var verkligen som i nån dinosariefilm då marken spricker upp i två delar och man måste välja sida eller HOPPA för att inte falla ned i stupet. men nu sprack isen, och jag hamnade i stupet, verkligen. kul kväl!
man kan väl kanske säga som britney och kalla det för att break:ade the ice, eller så breakade jag bara on the ice, vem fan vet!!!! jag var hiphop

EN minut efter självmordsförsöket så svänger jag ned på mitt kvarter och VAD FAN står i kurvan, jo en jävla helt ensam BARNVAGN? jag  trodde nästan jag skulle kexxa av illamående, jag blev så jävla RÄDD. fyfan tänk om det skulle ligga en bäbis där helt ensam. eller om det ba hoppade fram nån pyskopatmorsa ur nån dunge och typ våldtog mig i rumpan, jag kutade fan hem. blöt, TRÖTT, lite lullig och värst av allt helt FÖRSTÖRD. efter två dagar på mässa och schhhmaaack ut och skaka rumpa blir man fan förstörd, är LÄTT 80 bast fysiskt nu


ungefär sådär, fast inte DET GÅR BRA NU

ps lite bilder från fredagkvällen kommer imorgon, fuck off hejdå

Kommentarer
Postat av: tarja

tur att du inte kexaed på barnvagnen..

kexade med mening nummer TVÅÅÅ

2009-03-21 @ 14:53:04
URL: http://hforsgren.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0