coolio

jag är så jääävla lat, jag kan fan inte säga någonting annat för det skulle vara en FET lögn. Istället för att blogga, plugga och typ göra nyttiga saker har jag börjat på ett scrubs-maraton (inte för att det är det fösta scrubs-maratonet jag haft heller) började på säsong ett för typ någon vecka sedan, och nu är jag på säsong åttaaa (nog för att jag fick hoppa över säsong 2 för den fittan gick inte att ladda ner).  det gäller ju att spendera tiden på rätt saker, så att säga...

för övrigt så har jag också det STÖRSTA blåmärket på låret från i fredags... råkade bli trampad på :( gör fidieont, ska fan aldrig mer dansa. EJ OKEJ



"Now where is your camera? Aren't, aren't you going to take some pictures?"
" Pictures of what?"
"You know. Crying babies. Covered in chocolate. People singing happy birthday to my son, who've never even met him before. You know, the whole routine".
"Where do you think we are?"

cya

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0