dagens lista


  • att emma kom till mig ikväll, och inte nog med att hon bjöd på sällskap så bjöd hon på både ostBALLAR och vindruvor, that's what friends are fooooooooor
  • att jag inte somnat with mah clothes on på över 3 dagar. jag är fan lika stolt över mig själv som måns zelmerlöv är het, dvs JÄVLIGT!
  • att jag varit ledig idag, även torsdag och fredag blir hemmadagar JIHAW

  • att imorgon är sista gången vi har massage på friskvården
  • att gossip girl nedladdningen typ fick gonorré så nu blire fan inge AV 
  • att det är uppehåll i typ alla serier IGEN? vad fan är det för FEEL på er? ni förpestar min fritid
  • att max hamburgare inte finns i vännäs, här finns bara ÄCKELFRASSES
  • körskolan, körkort, bilar i ALLMÄNHET
  • vädret
  • idioter
  • bussar
  • ergonomi
  • vetenskapsteori
  • företagsekonomi
  • ja jag hatar fan allt


här var jag också lite less, men jag var ju ganska brun iaf, nu är jag fan blekare än PEPPE ENG's röv
och med dom orden avslutar jag fan dagens lista

Kommentarer
Postat av: outkick

gillar sista punkten

2009-04-01 @ 00:01:13
Postat av: andréas

"att max hamburgare inte finns i vännäs, här finns bara ÄCKELFRASSES"



synd, jag har fan två stycken inom en 500meters radie

2009-04-01 @ 01:12:35
URL: http://dyssesomfan.blogg.se/
Postat av: andréas

"att max hamburgare inte finns i vännäs, här finns bara ÄCKELFRASSES"



synd, jag har fan två stycken inom en 500meters radie

2009-04-01 @ 01:12:49
URL: http://dyssesomfan.blogg.se/
Postat av: mormors barnbarn

hey ditt jävla mongo #2!



vetu hur jävla långt jag har till max då?

typ 84376236732 mil. Och igår ville jag ha ett fett jävla skrov, men nä jag åt ett äckligt mögel äpple istället.



Önskas: Mer störda berättelser från din grisiga uppväxt :D Inkludera även STINKans påhitt.

Tack!



/Mongo #1

2009-04-01 @ 05:26:36
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0