fula unge

kom just hem från en MYCKET trevlig kväll med emma, hanna och sofia med tjejsnack och MAT GODIS CHIPS DIP DOODLES OCH COLA, fifan vad gott och jag är mättare än uffe. jag och soffan såg verkligen fram emot en lugn och skön bussresa hem med släckta lampor och kanske tillochmed en powernap för att smälta all mat. men SÅKLART satt det två satans tjejer bakom oss som pratade heeeela vägen. en av tjejerna hade typ en jävla FÖRELÄSNING för det andra mongot i SPANSK GRAMMATIK, alltså come ooooooon det är FREDAGKVÄLL åhhhhhhh, käften gick verkligen konstant i 30 minuter, och det som störde mig mest var hur jävla TAGGAD hon lät. som att den här stunden var den bästa i hennes liv! jag menar, alla drömmer väl om att få lära sin bästa kompis allt som går att veta i spansk grammatik??? jävla missfoster håll KÄFTEN. jag var SÅHÄR nära på att vända mig om och bara släcka deras jävla lampa och glo på henne som om jag vore efterbliven jag också.
jag skrattade SÅ GOTT när vi nästan var hemma och hon plötsligt slutade prata för att hon blivit åksjuk och mådde jätteilla. ba AMEN SÅ GÅR DET NÄR MAN INTE KAN HÅLLA KÄFTEN PÅ EN BUSS DÄR ALLA VILL SOVA

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0