grov i munnen

idag har jag råkat vara fantastiskt grov i munnen! känns underbart

1. satt och åt middag, mamma och pappas polare var på besök, stinas pojkvän också. jag råkade utbrista "SLICKA FITTA" när stina tog pompa från mig. mamma hällde cola i halsen på mig för att skölja ned dom fula orden

2. nu är jag hos anneli och hon skriker från nedervåningen "VART ÄR MIN GODISPÅSE???" då skriker jag tillbaka "MEEEN I DIN FITTA!!!!" och tänker att hennes familj inte är hemma MEN plötsligt hör jag hur anneli KONVERSERAR med någon,  jahapp hej familjen eriksson, plöstligt lärde ni känna RIKTIGA lisa lidén

många kan säkert påstå att min grova mun är något illa, men jag håller fan inte med. jag menar? alla som hör mitt språk: mina föräldrars kompisar, min lillasysters pojkvän, mina kompisars föräldrar - måste ju verkligen ÄLSKA mig, jag är ju fan guds avkomma

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0